piątek, 2 stycznia 2015

50. Nowy Rok - stare wzory.

                                         
                  Szczęśliwego Nowego Roku:)


Witajcie w Nowym Roku. Rozpocznę ten rok pokazując bardzo dobrze znane wzory. Pierwsza niech będzie Haruni:



Ta chusta powstała z jednego motka Angory BD Alize, druty nr 4,5. Bardzo spodobały mi się jej pastelowe, delikatne kolory (różowy, beżowy, zielony).
Druga chusta to Gail. Dość długo nie robiłam tego wzoru i trochę już zapomniałam jaki jest ładny.


Tu również włóczka Angora tym razem Gold 152, taki delikatny beż. Jeden motek i druty nr 4,5.
Koraliki też przewinęły się przez moje ręce i mimo, że jakość zdjęć to po prostu porażka (jak zwykle;) to raczej nie doczekają się na lepsze, więc pokazuje co jest.
 Ten pierwszy to chyba będzie jeszcze przerabiany. Mam przeczucie, że to nie jest jego ostateczna forma, choć treść pozostanie ta sama;)

Ostatni naszyjnik to lariat (150cm) z pięknie opalizujących granatowo/brązowych koralików.

Bardzo dziękuję za karteczki ze świątecznymi życzeniami:)))
Serdecznie witam Nowe Obserwatorki:)))
I na koniec jeszcze raz życzę dużo szczęścia, zdrówka i moc radości w Nowym Roku:)

 ... i jeszcze dużo wspaniałych włóczek:)

8 komentarzy:

  1. Przepiękne chusty :-) Cudne wzory i kolory.
    Biżuteria wspaniała :-)
    Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chusty ,koraliczki .
    ♥Szczęśliwego Nowego Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne udziergi.Pozdrawam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się ten pierwszy komplet bardzo podoba:) Chusty są śliczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszysko jest przepiękne!!!! pozdrawiam serdecznie:)
    Dosiego Roku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne chusty, kolorki z Haruni wpadły mi w oko i już Angora jest na mojej liście zakupów :) A biżuteria cudowna. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusty- klasyka, te wzory nigdy się nie zestarzeją. A co do koralików, podziwiam za rozmach, piekne i ogromnie pracochłonne projekty. A z fotografowaniem mam ten sam problem. Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. chusty piękne - kolory tej pierwszej zjawiskowe, a Twoje koralikowe ozdoby podziwiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...