piątek, 7 sierpnia 2020

164. Szyciowo: torebka z haftem.

    Zrobiłam kolejną torebkę, taką codzienną i do wszystkiego. Zaczęło się od haftu, a potem już poszło. Torebkę wykonałam z lnu i eko-skóry. W środku wszyłam bawełnianą podszewkę z kieszonką zamykaną na suwak i z drugą otwartą. Torebka zamykana jest na zamek z listwą. W sumie to jestem z niej zadowolona, ale u mnie jest zawsze jakieś ale. Tym razem nie inaczej;) Torba wyszła mi trochę za duża. Tak ogólnie to nie jest jakaś wielka, to tylko ja chciałam ją mniejszą. Tylko, że robiłam na oko i byłam przekonana, że po zszyciu będzie mniejsza. Ale nie ma tego złego .......  idealnie mieści się w niej sweter i nie trzeba nosić go w ręku, gdy będzie potrzebny lub przeciwnie, zbędny.  




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

       Agnieszka

14 komentarzy:

  1. Ale oryginalne cudo! Super kolory, piękny haft i bardzo estetyczne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bokasiu:) Starałam się tak ją wykonać, żeby wyglądała jak ze sklepu, tylko lepiej;) bardziej starannie dopracowana, no i to co najważniejsze, żeby miała swój indywidualny charakter:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jak wejdzie format A4 to jest idealna😁Ładnie wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Format A4 wejdzie spokojnie, ale chciałam ciut mniejszą. Nic to, będę jeszcze próbować trafić z rozmiarem, bo to dobry pretekst do uszycia następnych torebek;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Świetna torba! W pierwszej chwili myślałam, że te białe haftowane kwiatki rzucają ciemny cień. Niesamowite wrażenie i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Piękna! Kocham takie, ostatnio nawet zaopatrzyłam się w dwie nowe torebki filcowe z podobnym haftem. Genialnie pasują do moich stylówek :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...