wtorek, 16 marca 2021

166. Torebki

    W poprzednim wpisie wspominałam, że od pewnego czasu szyję torebki. Wszystko zaczęło się bardzo prozaicznie, czyli od tego że zbliżała się jakaś tam impreza, a ja nie miałam odpowiedniej torebki. No może miałam, ale chciałam coś nowego, ciekawego i oryginalnego. Zresztą wiecie o co chodzi;) Postanowiłam uszyć sobie jakąś ciekawą torebkę. W sumie to nie pierwszy raz, ale tym razem ten chwilowy pomysł przekształcił się w całą kolekcję torebek i mały rękodzielniczy biznesik. I tu muszę zaznaczyć, że zwolenniczki dużych torebek tzw. torbiszczy będą rozczarowane podobnie jak i miłośniczki średnich. Moje torebki to raczej torebusie:) Małe, poręczne, idealne na takie wyjścia, gdzie nie potrzebujemy miliona drobiazgów a bardziej zależy nam na niepowtarzalnym akcencie naszej stylizacji. Mogą kojarzyć się trochę ze stylem retro, zresztą zobaczcie same:





Do koloru, do wyboru:) Co myślicie o moim nowym hobby? Jeżeli miałybyście ochotę obejrzeć całą kolekcję moich torebek to zapraszam ma instagram @storba_bags i do sklepiku storba-bags.pl

A w następnym wpisie powrócę do dzianinowych wytworów, bo już trochę uzbierałam rzeczy do pokazania:)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

             Agnieszka



9 komentarzy:

  1. Ślicznie wszystkie! Chętnie bym takie cudeńko przygarnęła ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebeczki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe śliczności. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie przepiękne wszystkie. Chyba miałabym ogromny problem którą wybrać 😜

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...