piątek, 9 marca 2018

126. Szydełkowy obrus.

   Cały czas podoba mi się dzierganie obrusów. Mimo, że jest to robótka długoterminowa i traktowana jako przerywnik, to jednak bardzo mnie wciąga i zawsze czekam niecierpliwie na efekt końcowy, już po upraniu i wykrochmaleniu. Wzór dzisiejszego obrusa miałam upatrzony już dawno, ale schematu nie mogłam nigdzie znaleźć. Moja determinacja, żeby mieć ten wzór, zmusiła mnie do przekopania archiwów wydawnictwa BPV i zakupienia bardzo już przeterminowanego wydania gazetki z tym wzorem. I tym sposobem mam takiego cosia:)




Wzór pochodzi z gazetki Sabrina Robótki Extra Szydełkowe Obrusy 3/2010.
Kordonek Maja 5 Ariadny. Wyszło ok. 12 motków szydełkiem 1,5.
Wymiary: 140 cm x 180 cm.
No i oczywiście powstaje już kolejny obrus, tym razem filet w kolorze czerwonym.
Dziękuję za odwiedziny:)
                  Agnieszka

21 komentarzy:

  1. Trzeba było napisać że potrzebujesz ten wzór bo mam:) Pięknie wyszedł:) Idziesz jak burza z obrusami:) Mnie też wzięło na szydełko i kończę większą serwetę:) Kupiłam dzisiaj kury i tunel foliowy więc niedługo sezon ogródkowy zamierzam rozpocząć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale lubię najpierw sama się postarać zdobyć wzór, a dopiero jak wszystkie sposoby zawiodą to proszę o pomoc. Ja już rozpoczęłam sezon ogródkowy i biegam z sekatorem, wycinam, przycinam i tnę:) Kurki mam zamówione za 2 tygodnie i tu mam pytanie, jak dołączasz nowe kury do starych? Czy puszczasz je od razu czy najpierw trzymasz osobno i powoli przyzwyczajasz? Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Z doświadczenia wiem, że trzeba trzymać osobno i powoli przyzwyczajać do siebie bo Twoje kurki będą dziobać nowe. Ja tak trzymam około tygodnia i potem puszczam razem tylko zerkam co się dzieje ale na ogół już nie jest wtedy źle:)

      Usuń
    3. Ok, dzięki. Ja w zeszłym roku puściłam od razu ale pilnowałam. Byłam ciekawa jak to robią inni hodowcy. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto było kopać! Obrus niesamowicie piękny:)
    Wzór zapisuję w kolejce do zrobienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bardzo efektowny wzór .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek wpada w oko, dlatego uparłam się go zrobić;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Śliczny ten obrus, bardzo ładnie zrobiony i pięknie pokazany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się. Trochę w robieniu zdjęć przeszkadzało mi słoneczko. No ale to wiosenne, wyczekiwane słoneczko, to niech świeci jak najmocniej:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękny obrus a ta śnieżna biel robi wrażenie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały obrus zawsze dobrze wygląda, a teraz robię czerwony i zobaczymy jak on się obroni;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękny obrus.Niestety, poszukiwania źródła wzoru spełzły na niczym :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, aż kusi do zrobienia.Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Robi wrażenie :D
    Przyglądam mu się, "temu obrusu", i przyglądam... zamknę dziób, bo mało inteligentnie wyglądam;))) ale wrócę jeszcze popatrzeć;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię obrusy, firany robione ręcznie. Twój jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak mi się spodobał ten wzór że zrbilam go sobie ale tylko robiąc że zdjęcia. I myślę że nie wyszło mi tak źle. Pokazała bym zdjęcie ale tu się chyba nie da .

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...