piątek, 28 września 2018

134. Chusta Echo Flower

    Dawno już nie robiłam takiej cienkiej chusty. W sumie ostatnio raczej wytwarzałam swetry a jak chusty, to z grubszej włóczki. Po przerwie wcale nie było mi łatwo okiełznać tak cienką nitkę. Ręce jakby trochę sztywne, włóczka śliska, nic a nic się mnie nie słuchała. Dopiero po dwóch dniach wróciła wprawa i całkowita kontrola nad włóczką. Wzór znany ale lekko zmodyfikowany, bo zamiast nupków są szklane koraliki. 








Wzór Echo Flower Shawl
Włóczka Lace Drops, druty nr 3,5.
Pozdrawiam:)
       Agnieszka

15 komentarzy:

  1. Koraliki wyglądają w tej chuście pięknie, dużo bardziej mi się podobają niż nupki. Mam jedną zaczętą chustę z takiej cienizny, ale zupełnie brakuje mi do niej cierpliwości. Chociaż jak patrzę na takie cudeńka, jak ta Twoja, to i swoją mam ochotę robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zarówno koraliki jak i nupki. I też tak mam, że jak brakuje mi cierpliwości do dokończenia jakiegoś projektu, to oglądam w internecie już gotowe i nabieram nowej chęci do pracy. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Robienia na drutach się nie zapomina a im dłuższa przerwa to jeszcze lepiej smakują:)
    Pięknie wyszło to Echo i jakie ogromne! Świetny pomysł z koralikami bo dodają więcej elegancji. Przyjemnie jest otulić się taką pięknością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że robienia na drutach się nie zapomina, ale zmiana włóczki na cieńszą wymaga od rąk nabrania wprawy. Przynajmniej moje jakoś mi zardzewiały od robienia swetrów;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepiękna praca Pani Agnieszko 💜 niesamowity wzór i wykonanie już czuję jej ciepło 😍 piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną chustą koraliki ładnie się prezentują:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Podziwiam za niezwykle dokładne wykonanie. Bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita, delikatna i perfekcyjnie wykonana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Ostatnio się zastanawiałam co by było gdyby zrobić Echo Flower na grubszych drutach i z grubszej włóczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam takie grubsze wersje i wyglądały bardzo fajnie.Pozdrawiam:)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...