sobota, 4 maja 2019

149. Sweter Sweet Twist Drposa

   Długi majowy weekend to u mnie na przemian prace ogrodowe i robótkowe. Początkowo ogródek wygrywał, bo pogoda była piękna, ale teraz zrobiło się chłodno i domowe robótki zyskały na atrakcyjności. Skończony sweter dla córki czeka na schowanie nitek. Kolejny sweter już na drutach, tym razem dla mnie, a  i szyciowo się dzieje, bo na lato trochę sukienek i bluzek potrzeba. W sklepach z tkaninami pojawiły się takie ładne materiały, że trudno się oprzeć zakupom i pohamować twórcze pomysły:) Jedyne co mnie pociesza, to to, że skupiając się na tkaninach odpuściłam trochę zakupom włóczkowym. Na spokojnie wyrabiam moje zapasy wełenek, niestety w międzyczasie tworząc zapasy tkanin;( No jak nic, trzeba poddać się jakiejś terapii;)
A dzisiaj mam do pokazania sweter, który już od lutego czekał na pokazanie.

Wzór Sweet Twist od Dropsa
Włóczka Alpaca Drops. Wyszło niecałe 5 motków, druty nr 3. Troszkę zrobiłam go po swojemu, bo sweter miał być bardziej dopasowany niż w dropsowej wersji, oraz użyłam cieńszej włóczki, czyli pojedynczej nitki alpaki.
Pozdrawiam:)
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Wooww! Jednoznacznie stwierdzam, że Twoja wersja o wiele lepiej prezentuje się niż modelowa. Jest pięknie zrobiony i perfekcyjnie dopasowany. W pierwszej chwili myślałam, że został uszyty:)
    A co do zasobów włóczkowych i materiałów to u Ciebie tak jak w przyrodzie panuje całkowita równowaga. Jednych przybywa drugich ubywa:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie został uszyty:) Wydziergałam każde malutkie oczko. Druty nr 3. są dla mnie już dość cienkie, ale obie z córką lubimy właśnie cienką dzianinę. Córka jest szczupła, to nie ma dużo dłubania. U mnie to co innego;) A na zapasy włóczkowo-materiałowe nigdy nie patrzyłam pod tym kątem. Masz rację - utrzymuję równowagę jak w przyrodzie;) I to brzmi dobrze, i już nie muszę szukać terapeuty;)) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Nie widziałam wcześniej tego modelu ale ciekawie wygląda w takiej konstrukcji. Wydaje się taki grzeczny:) Zapasy materiałowe mam ale nie powiększamy ich bo i tak mam mniej czasu na robótki czy szycie. A ceny materiałów mnie zadziwiające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model córka sobie wyszukała, bo mi też jakoś nie wpadł w oko. Materiały niestety, kuszą mnie bardzo, szczególnie, że mają piękne wzory i wybieram takie z odpowiadającym mi składem. Komfort noszenia uszytej pod swoje wymagania i potrzeby rzeczy jest nieporównywalny z kupnymi ciuchami. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. A jak wygląda tył sweterka. Czy jest jednokolorowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tył swetra jest jednokolorowy i w jednym kawałku. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo oryginalny i piekny, a na modelce super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny sweterek. Zastanawiałam się,czy został uszyty z jakiejś dzianiny. Na drutach nr 3 nie dziergam. Lubię grubszą włóczkę. Na czwórkach już mogę robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydziergany, wydłubany:) Trójki to i dla mnie cienizna, ale jak się lubi cienkie dzianiny, to i cienkie druty trzeba przeboleć. Dla mnie 3,5 to ideał. Niby nie dużo grubsze od trójek, ale robią różnicę. Pozdrawiam:)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...