środa, 27 marca 2019

148. Chusta Airy White

   Zachwycałam się tą chustą od dawna. Podobała mi się jej delikatność, zwiewność, prostota i te koraliki jak krople rosy:) I teraz, gdy dla córki potrzebna była chusta na wiosenne, rześkie poranki, właśnie ten projekt wydał mi się idealny. Niestety nie udało mi się zrobić tak ładnych zdjęć jakie znajdziecie u autorki wzoru ale zapewniam, że chusta na żywo jest przyjemnym dla oka i szyi puszkiem:) A pod chustą na manekinie moja nowa kurtka, która czeka na wszycie zamka i osobny wpis.




Wzór Airy White autorstwa Sachiko Uemura.
Włóczka Drops Alpaca Silk Brushed  kolor 1, druty nr 3,5. Zużyłam dwa motki i troszkę z trzeciego. 
Pozdrawiam:)
    Agnieszka

11 komentarzy:

  1. Wydaje się być bardzo delikatna:) Ostatnie dni ładnej pogody pogoniły mnie do prac ogrodowych:) Ale na szyi też musiałam coś mieć założone:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jest delikatna i bardzo mięciutka:) Ja też działam w ogródku, ale że mam dużo przesadzania krzaczków i kopania dołków pod nowe nasadzenia, to taka praca działa bardzo rozgrzewająco i już nic na szyję nie potrzebuję. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna koronka z koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta Agnieszko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie udało Ci się wydobyć tą delikatność i zwiewność! Koraliki jeszcze bardziej to podkreślają. Aż che się zanurzyć twarz aby zaznać tej rozkoszy:) Ta eteryczność powoduje, że się rozmarzyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła Ci ta chusta :D
    Mam pytanie czy trzeba mieć duże umiejętności drutach do jej zrobienia? Czy początkujący sobie z nią poradzi?
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Co do umiejętności potrzebnych do zrobienia tej chusty, to wystarczy znać oczka prawe, lewe, narzuty i robienie dwóch oczek z jednego. Zasadniczo chusta jest technicznie bardzo prosta. Niestety, ja przeważnie nie rozumiem opisów i tego co autor miał na myśli, więc z każdym opisem się trochę zmagam. W tym przypadku też tak było i znalazłam sobie schemat ażuru w necie i robiłam z tego schematu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wspaniała ,prosta i piękna zarazem .

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...