czwartek, 3 lutego 2022

169. Sweter z okrągłym karczkiem

 Witajcie po dłuższej przerwie. Od ostatniego wpisu trochę rzeczy powstało, a jedną z nich jest sweter z okrągłym karczkiem. Zawsze bardzo mi się podobały takie swetry, ale obawiałam się, że dekolt z przodu będzie uciekał do tyłu w takim fasonie i że będzie to bardzo niewygodne oraz irytujące w urzytkowaniu. Dekolt w tym swetrze zrobiłam tak, żeby tył dobudować rzędami skróconymi i muszę stwierdzić, że zdało to egzamin. Sweter nosi się dość dobrze. Bardziej zawiodła mnie włóczka, która mimo że szlachetna, jest raczej sznurkowata, po pierwszym praniu mocno zmieniła wymiary swetra i trzeba było poprawiać.

Wzór pochodzi ze strony mjukstrikk.no, ale mocno zmieniłam, bo jakoś całość wychodziła dużo za duża. 

Włóczka: Soft Silk BC Garn (100% bourettesilke) i Alize Cotton Gold Batik

Podrawiam serdecznie z nadzieją, że Ktoś tu jeszcze do mnie zajrzy:)

Agnieszka








16 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo ładny sweter Bardzo ładne kolory dobrałaś. A bourette jest taka sznurkowa. Ma swoich zwolenników, do których ja nie należę. Mnóstwo ludzi ja lubi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Co do tej włóczki, to musiałam spróbować, wszak to jedwab:) i teraz już wiem co i jak. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Zawsze podziwiam twórczyni takich cudów, bo wiem, że sama do takiej techniki nie dojrzeję. Ładnie komponują się kolory, od razu nasuwa się porównanie z czekoladą. No i dzięki za opinie o włóczce, to czytającym blog jest bardzo przydatne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Technika może początkowo onieśmielać, ale jest banalnie prosta. To zwykły żakard z dodawaniem oczek w odpowiednich miejscach. Opinie o włóczkach też lubię czytać, ale zawsze trzeba pamiętać, że to bardzo subiektywne oceny. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Świetny sweter. Podoba mi się taki karczek. Czekam na kolejne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:) Niedługo będą kolejne prace. Oj, trochę mam zaległości w pokazywaniu. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Piękny sweter, dużo pracy w niego włożyłam. Pozdrawiam cieplutko👋🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Wbrew pozorom nie wymagał więcej pracy niż inne swetry. Najtrudniej mi było dopasować wielkość karczku przy przejściu na rękawy i tułów. A poza tym fajnie się go robiło. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. No wiesz! Co znaczy, może ktoś ty zajrzy?
    Bardzo cieszę się, że jesteś i że dziergasz :0) stęskniłam się za Tobą :0)
    Sweterek jest zachwycający!
    Chodzi za mną taki norweski sweter, ale nie znalazłam jeszcze nikogo, kto by chciał taki nosić ;0)
    Twój bardzo mi się podoba :0) nawet w brązach ;0)
    Pozdrawiam cieplutko Aga :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie słowa:) Dziękuję Moniko:) Ja noszenie norweskiego swetra dzielnie podjęłam sama i jest ok. Tylko ta sznurkowata włóczka jest słaba. Następny tego typu sweter to już wydziergam z wełny wełnianej😉 Podrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Śliczny, dopieszczony sweterek.Nie poczyniłam jeszcze żadnego żakardu, chyba czas to zmienić. Cieszę się, że znów będzie można podziwiać Pani prace !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...