poniedziałek, 23 października 2023

170. Sweter z Novity.

Witajcie po rekordowo długiej przerwie:)

Całkiem sporo rzeczy powstało przez ten czas, gdy nie pisałam na blogu. Niektóre, niestety, nie załapały się na zdjęcia, ale coś tam uwieczniłam i tu zamieszczę. 

Dzisiaj pochwalę się swetrem, takim prostym zwyklaczkiem, którego ozdobą są kolorowe paski na rękawach. Poszalałam tu z fantazyjnymi włóczkami, które dały ciekawy efekt. Dodatkowo rękawy trochę rozszerzają się ku dołowi, tworząc lekkie bufki.

To wplatanie fantazyjnych i kolorowych włóczek spodobało mi się na tyle, że zrobiłam jeszcze jeden sweter tego typu, tylko w granatowej wersji. Będziecie mogły porównać na jakim tle lepiej wyglądają kolorowe paski. Ale o granatowym będzie następnym razem. Dziś sweter ecru. 



Może jeszcze słówko o włóczce. To taka tradycyjna fińska wełna, trochę szorstka i o specyficznym zapachu owczej sierści. Ma niewielką domieszkę poliamidu i pewnie dzięki temu producent dopuszcza pranie w pralce, oczywiście w programie do wełny. Polubiłyśmy się, ale na gołe ciało to jej nie będę nosić, bo nawet dwóch sekund bym nie wytrzymała. Natomiast jako kardigan świetnie się sprawdza. Zrobiłam z niej jeszcze jeden sweter zapinany i kamizelkę, i jeszcze męski sweter w warkocze. 

To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego napisania:) 

Agnieszka:) 




4 komentarze:

  1. Jak miło Cię czytać Agnieszko :0)
    Stęskniłam się :0)
    Wrabiaj te cudne niteczki bo to bardzo ciekawym akcentem w gładkim sweterku jest :0) wygląda cudnie :0) A poza tym szukam pomysłu do wykorzystania odzobnego moteczka w sweterku ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko, za tak miłe słowa:) Twój komentarz jest bardzo motywujący do dalszego pisania bloga. Może tym razem pokonam lenistwo i napiszę więcej niż jeden post na półtora roku:) A co do swetra, to myślę, że takie paski na rękawach, to dobry sposób na wykorzystanie zalegających resztek włóczek, albo przetestowanie jakiejś nowej wełenki. Możliwości jest mnóstwo:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Rękawy w tym swetrze to absolutne piękno. Niby sweter zwyklak, jednak rękawy podkręcają jego urodę. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Chciałam mieć taki zwyklak pasujący do wszystkiego, ale z pazurem żeby nie było nudy;) Podrawiam:)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...