poniedziałek, 30 października 2023

171. Sweter z Merino Exclusive.

   Witajcie po niewielkiej przerwie. Udało mi się zrobić wpis w bardzo przyzwoitym czasie od poprzedniego. Cieszę się chwilą, bo nie wiadomo czy się powtórzy;)

  Jak wspominałam w poprzednim wpisie, dziś zaprezentuję kolejny sweter z kolorowymi rękawami, tym razem w kolorze granatowym. Z poprzedniego projektu zostało mi trochę fantazyjnych, kolorowych włóczek i szkoda byłoby, żeby się poniewierały. Powstał sweter robiony tym razem od góry, bezszwowo i z raglanowym rękawem. Granatowa włóczka jest dość gruba i bardzo ciepła, a przy tym wyjątkowo miła dla skóry. Podoba mi się ta zabawa kolorami na rękawach, ale dwa takie swetry mi wystarczą.





Włóczka to Merino Exclusive od Yarn Art, druty nr 4,5 i 5.

Podrawiam :) 

Agnieszka. 


4 komentarze:

  1. Bardzo udany i ładny sweter. Jest oryginalny dzięki wrobionym paskom z włóczek fantazyjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Fajna zabawa z tymi fantazyjnymi włóczkami. To takie małe szaleństwo;) - jak na mnie - oczywiście:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ślicznie wkomponowałaś zróżnicowane fakturowo paseczki w ten na pierwszy rzut oka, zwykły granatowy sweterek :0) Wyszło przepięknie ❤️
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszko i bardzo się cieszę, że mogę Cię czytać :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że mogę czytać Twoje bardzo miłe komentarze:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...