czwartek, 6 grudnia 2018

142. Szyciowo: spodnie.

   Dzisiaj szyciowy post, a w nim spodnie w roli głównej. Lubię nosić spodnie, a jeszcze bardziej lubię, gdy w mojej szafie wiszą nie tylko dżinsy ale też spodnie z innych tkanin. Dzisiaj zaprezentuję mój ostatni spodniowy uszytek i taką małą fotorelację z ich szycia. 

 To takie proste spodnie z wiskozowej tkaniny z lampasem z boku. Zaczęłam od obrzucenia wszystkich części na overlocku i zszyciu zaszewek.
 Rozprasowanie tej tkaniny na szwach jest wyjątkowo ciężkie a efekt mizerny:(
 Tył już gotowy, to teraz przód.
 Wszywanie zamka.
 I tak wyglądają po zszyciu przodów.
 Teraz wszycie lampasów i zszycie przodu i tyłu spodni.
 I czas na pasek.



 Jeszcze dziurka i gotowe:)
   Spodnie są bardzo proste do uszycia. Cały sekret wygodnych spodni to idealny wykrój, o który nie jest łatwo, bo każda figura jest trochę inna i do niej trzeba dostosować formę. Pewnie kiedyś pokuszę się o samodzielne skonstruowanie formy na spodnie, ale póki co korzystam z różnych gazetowych wykrojów. Najczęściej z kilku rozrysowuję coś pośredniego, ale ideału wciąż szukam;)
Pozdrawiam:)
     Agnieszka

5 komentarzy:

  1. I to są spodnie bardzo fajne:) Podobają mi się bardzo:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie! I do tego w moim ostatnio ulubionym kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuje, że nie potrafię szyć chociaż mam maszynę. Dla mnie największym problemem jest forma. Jeżeli ktoś ma piękną figurę tak jak Ty, to dobrać odpowiednią formę jest o wiele łatwiej i wychodzą takie piękne spodenki!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...