wtorek, 6 stycznia 2015

51. Szalik

    Skoro już mamy zimę, to kolejny szalik zawsze się może przydać, szalików nigdy dość;) A przynajmniej jest to jeden ze sposobów na pozbycie się zalegającej włóczki. Kolejnej włóczki, która pierwotnie miała inne przeznaczenie a inaczej skończyła - mam takich pełno, o czym już nie raz wspominałam - to kolejna z nich.
Znalazłam wzór, który bardzo mi się spodobał i pasował idealnie jako główny motyw szalika.





Szalik robiłam od środka.
Włóczka Polo Natura (50% wełna, 50% akryl) 100g/200m, druty nr 4,5. Wykorzystałam prawie dwa motki. Wymiary: długość 186cm, szerokość 20cm.
Wzór znalazłam TU
Włóczka w połowie akrylowa ale dość dobrze się zblokowała i ładnie widać wzór. Do tego jest miła dla skóry, zawarta w niej wełna nie podgryza, a spełnia swoją grzewczą rolę.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szalik. Taki dopracowany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo ładnie wygląda a wzorek ciekawy:) Zamierzam w tym roku zdecydowanie zmniejszyć swoje zapasy włóczki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak co roku i to parę razy w roku mam zryw na wyrabianie zapasów ale niestety zauważyłam efekt jojo;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. wzorek faktycznie bardzo ciekawy i pasujacy do niego kolorek jednym slowem super;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały szalik :-) Cudny wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo ciekawy szal. Wygląda na cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:) Rzeczywiście, jest bardzo ciepły Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...