wtorek, 8 sierpnia 2017

117. Chusta z estonki.

   Chusta, która ma dzisiaj premierę, jest zupełnie nie w klimacie letnich miesięcy. Nie ma nic wspólnego ze zwiewnością, lekkością itp. Za to jest ciepła, lekko szorstka i zdecydowanie będzie idealna zimą. A powstała teraz, letnią porą, ponieważ właśnie teraz przyszedł mi do głowy pomysł na nią. Taki pomysł, żeby nie uleciał, trzeba od razu zrealizować. Tak więc zupełnie nie w temacie letnio - urlopowym, za to jako przygotowanie do zimy, moja wełniana chusta: 




Pomysł na chustę własny z wykorzystaniem motywu z Sandry.
Włóczka to wełna estońska przerabiana podwójnie na drutach nr 2,5. Jeden motek w jednolitym kolorze, drugi motek cieniowany.
Zdjęcia kiepskiej jakości, bo robione zaraz po wschodzie słońca, kiedy jeszcze nie było dobrego doświetlenia. Pewnie z czasem je powymieniam na lepsze, bo ich jakość zdecydowanie ogranicza wygląd chusty.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)
              Agnieszka


11 komentarzy:

  1. Przyjemnie będzie otulić się taką piękną chustą w chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chyba jedyna zaleta tych chłodnych dni, że możemy otulać się fajnymi rzeczami:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ciekawie połączyłaś kolory bo są delikatne a i tak przyciągają uwagę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy nie lepiej wyglądałaby ta chusta w bardziej kontrastowych kolorach ale takie stonowane połączenie też ma swój urok. A na kontrasty przyjdzie jeszcze czas:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł wzór dwukolorowy, to mozaika czy coś innego? Ciekawa jestem jak wygląda lewa strona ;)
    Chusta oryginalna i o intrygującej fakturze, podoba mi się bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór powstał z podnoszonych oczek. Lewa strona to lewe oczka, tylko co któryś rząd jest z prawych oczek. Wszystko wygląda bardzo schludnie i nie ma dodatkowych nitek jak w żakardzie. Te wzory z podnoszonych oczek dają duże możliwości w tworzeniu wzorów, a jednocześnie są bardzo łatwe w robieniu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Obejrzałam zdjęcia bardzo dokładnie i szczegółowo. ..
    Jest boska, cudowny efekt uzyskałaś, ta krateczka jest, jest... zakochałam się w Twojej chuście; )))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moja chusta wywołała taki efekt:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Swietna chusta:)
    Bardzo mi się podoba, jak zresztą Agnieszko wszystkie Twoje prace
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga! A ta chusta- śliczna! Wczoraj natknęłam się na mega fajny sklep z włóczką i zastanawiałam się co zrobię jak kupie nowe wełny. Ale dzięki Tobie już rowiała się moja niewiadoma i skorzystam z inspiracji! :) Mam nadzieje, ze wrzucisz jeszcze więcej takich śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...