wtorek, 8 maja 2018

130. Bluzeczka z odzysku.

   Nadal przerabiam mniej udane udziergi na takie bardziej udane (taką przynajmniej mam nadzieję, że są bardziej udane;) Dzisiaj kolejna rzecz, która dostała drugie życie. Kiedyś wyglądała TAK i niby byłoby ok., gdyby nie moja awersja do dekoltów, które są za nisko na plecach, czyli uciekają do tyłu. No nie znoszę:(  Leżała bidula sporo czasu nie noszona, aż wypatrzyłam na pinterescie fajny pomysł i po dostosowaniu do moich potrzeb powstała taka bluzka:



Inspiracja znaleziona TU. Jednak z tej inspiracji został tylko ogólny pomysł, a wykonanie zupełnie zmieniłam. Oryginał jest robiony od dołu, tradycyjnie zszywanym reglanem i rękawy ma przerabiane żakardem. Ja robiłam od góry i rękawy przerabiałam żakardem dla leniwych, czyli mozaiką. Oczywiście obie bluzeczki są bardzo różne, jednak ponieważ ogólny pomysł nie był mój, to należało podać skąd pochodzi.
Włóczka z odzysku Cotton Gold Alize i jakieś resztki niebieskiego i szarego. Druty nr 3,5 i 3. 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie:) 
          Pozdrawiam:)
             Agnieszka



16 komentarzy:

  1. Super wersja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te mozaikowe rękawy! Pozwól, że pomysł sobie zapiszę i kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie jest mój, więc jeśli o mnie idzie, to korzystaj do woli:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł na rękawy:) I dekolt bardzo ładnie wyszedł:) Muszę mamie pokazać bo ona takie lubi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dekolt robiony na końcu z dobieranych oczek?

      Usuń
    2. Dokładnie tak, dekolt robiłam z dobieranych oczek już po zrobieniu całości. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka ,ja ostatnio też utylizuję nienoszone udziergi i przerabiam od nowa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie drugie, lepsze życie dla udzierga to dobry patent, żeby wymienić część dzianinowej garderoby tanim kosztem. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. O bardzo fajny pomysł z rękawami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólny pomysł niestety nie mój, ale też mi się spodobał. Daje wiele możliwości zastosowania wzorów i kolorów. Natomiast technicznie to już zrobiłam po swojemu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękna bluzeczka! Wykonanie perfekcyjne! Delektuję się dekoltem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka :o) ja nie utylizuję, rozdaję co się da ;o)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sweterek, rękawy fantastycznie rozweselaja całosć, dekolt perfekcyjny.😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bluzeczka, dekolt świetnie wykończony. I podziwiam Cię za te rękawy robione w całości mozaiką, sama robiłam tylko mały pasek na rękawie i miałam dość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna.bluzeczka,gratuluje.pomyslu.przerabiania.mniej.udanych.udziergow,serdecznie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...