poniedziałek, 22 października 2018

136. Szyciowo: Bluzka kopertowa.

    Zrobiło się bardzo jesiennie, a jeszcze tydzień temu korzystałam ze słoneczka i ciepełka robiąc zdjęcia bluzki, którą uszyłam dla córki. Bluzka z kopertowym wiązaniem, modelowana cięciami francuskimi, z odcinaną w pasie baskinką.




Wykrój pochodzi z gazetki Anna Moda na Szycie nr 3/2018.
Materiał Azja Silki zakupiłam TU. Fajny w noszeniu, ale dla mnie trochę trudny do szycia. Wymaga więcej uwagi niż na przykład  bawełna czy len. Mimo tego uszyłam z niego jeszcze letnią sukienkę, ale niestety nie było okazji zrobić jej zdjęć.
Pozdrawiam:)
             Agnieszka


4 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich umiejętności szyciowych. Bluzeczka jest extra piękna. Dobór materiału i fason są znakomite.
    Szkoda tylko, że ja tak nie potrafię:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) Szycie bardzo wciąga, trzeba tylko spróbować:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ty jesteś świetną krawcową:) To nie mój styl ale świetnie uszyta i ładnie leży:) Spodnie też będziesz szyć? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzka to też nie mój styl, ale córka, ze swoją idealną figurą, świetnie się czuje w takim fasonie i świetnie wygląda. Spodnie też szyję. Latem uszyłam z lnu z dodatkiem wiskozy. Teraz mam taki trochę grubszy materiał i dzisiaj siadam do szycia spodni bardziej jesiennych. Pozdrawiam:)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...