wtorek, 8 lipca 2014

36. Coś nowego.

Witajcie:)
Ostatnio jakoś mi nie po drodze z komputerem i tak trochę rzadziej zaglądam w blogosferę. Niemniej jednak tworzę cały czas, tylko z pokazywaniem trochę gorzej. Właściwie to problem mam z wykańczaniu zrobionej robótki. To całe blokowanie... przyszywanie guzików lub suwaka.... chowanie nitek...itp. No jakoś nie mam ostatnio do tego serca, a stosik zrobionych, a nie wykończonych rzeczy rośnie:)
Moja Greta Garbo cały czas się dzierga ale, że trochę się przy niej nudziłam to w międzyczasie powstały dwie szydełkowe serwetki i nauczyłam się czegoś, przed czym długo się broniłam, a co dzisiaj Wam pokażę.






Wpadłam w małą manię koralikowania ale już się uspokoiłam i grzecznie wróciłam do drutów i szydełka. To taki mały wybryk i z pewnością jeszcze nie raz się powtórzy ale będzie tylko chwilową słabością.
Jestem jednak przede wszystkim drutowa i szydełkowa;)
Wzory, które wykorzystałam w pokazanych bransoletkach pochodzą z:
http://koralikowaweraph.blogspot.com/
http://bizuteria-blond.blogspot.com/
oraz moja radosna twórczość własna, dzięki fajnemu programowi do projektowania wzorów, który zamieściła na swoim blogu Weraph.
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. woooow. bransoletki robią wrażenie, jak się na nie patrzy i na te drobne koraliczki, z których są zrobione, to nie sposób uniknąć wrażenia, że są niesamowicie praco i czasochłonne i pewnie tak jest(?) piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszeczkę trzeba poświecić im uwagi, szczególnie przy nawlekaniu koralików. Samo robienie sznura to już łatwizna:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniałe bransoletki :-) Cudne kolory.
    Komplet śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszły:) Ja nie mam do koralików cierpliwości i nawet nie próbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie im trudniej, tym ciekawiej:) Im więcej potrzeba cierpliwości, tym bardziej mi się podoba. Oczywiście jak mi nie idzie, to się denerwuję ale nie odpuszczam. Taki typ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. WOW , ale cudenka zrobilas tylko podziwiac i wzdychac bo sliczne ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Madziu:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...