czwartek, 22 września 2016

97. Zwyklaczek i szyszki.

   Od czasu do czasu nachodzi mnie chęć na zrobienie przeglądu moich dzianin. Chociaż dziergam na drutach od bardzo wielu lat, przerobiłam niepoliczalne ilości włóczek wszelakich, to i tak zdarza mi się stworzyć coś, co nie bardzo jest noszalne. A to przyciasne albo za luźne, a to coś źle leży albo ogólnie coś mi nie pasuje. Z ostatniego przeglądu takich niedoróbek wydłubałam dwie bluzeczki zrobione na któreś tam lato i obie nie doczekały się nigdy założenia. Nadszedł ich czas. Zostały sprute i przerobione na jedną, bardzo zwykłą bluzkę, całkowicie noszalną i wygodną. 




Włóczka to mieszanka bawełny i akrylu, przerobiona w dwie nitki na drutach nr 3,5.
A teraz czas na szyszki, czyli bieżnik, którego wzór kojarzy mi się z szyszkami. 




Wzór znalazłam TUTAJ
Kordonek Maja 5 Ariadny kolor 331 żółty, wyszło prawie 6 motków. Bieżnik ma wymiary 132 x 50cm.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego dnia:)
Agnieszka:)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny sweterek i wcale nie "zwyklak":) Dopatrzyłam się taliowania) i te ozdobne plisy i ściągacz! Śliczny!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że szyszkowy bieżnik też mi się bardzo podoba:)))

      Usuń
    2. Talię trzeba podkreślić, póki jeszcze jest jej odrobina przy wciągniętym brzuchu;) Albo raczej sweter zrobi talię skoro jest taliowany;) Dziękuję i ozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. sweterek śliczny. szczególnie wzorek z boku mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wzorek z boku najprostszy z prostych czyli malutkie warkoczyki. Bardzo je lubię robić. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. sweterek ekstra a bieżnik super,bardzo duży,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieżnik chciałam jeszcze większy i myślałam, że jak zrobię go z grubszego kordonka to wystarczająco się powiększy, ale niestety. Pewnie trzeba było dołożyć wzoru. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Zwyklaki rządzą:)) Podoba mi się a bieżnik kiedyś wpadł mi w oko ale mam ich tyle, że na razie nie będę robić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie deficyt serwetek, bieżników itp. Muszę się poprawić i trochę ich naprodukować;)Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. bluzeczka super, bieżnik cudny uwielbiam ten wzór przerobiłam go nawet na obrus powiększając motyw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł z powiększeniem motywu. Wzór mi się podoba i fajnie się go robi, to może za jakiś czas wyprodukuję nim obrus. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękna bluzeczka :-) Doskonały zwyklak :-)
    I to jest to, co w dzierganiu podoba mi się najbardziej - zawsze można spruć i zrobić coś innego.
    Bieżnik cudny! Fantastyczny wzór i perfekcyjne wykonanie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Też to lubię w dzierganiu, zawsze można zmienić to co przestało się podobać albo nie wyszło. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Szyszki imponujące ale zwyklak bije wszystko :D Uwielbiam proste w formie podkoszulki i najczęściej właśnie ta forma odzieży jest przeze mnie eksploatowana intensywnie, te wymyślne sweterki zawsze u mnie leżakują :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten zwyklaczek,szyszki również bardzo kuszące
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i niezwykły ten zwyklaczek. Gorąco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...