poniedziałek, 26 września 2016

98. Chusta Sofia

   Kolejna chusta i jest to kolejna Sofia. Pierwszą pokazywałam TU. Tym razem jednak zrobiłam ją z grubszej włóczki, a zamiast nupków dodałam koraliki. Całość przypomina mi nocne, granatowe niebo z mnóstwem srebrzystych gwiazd. Takie niebo mam nad sobą od czasu do czasu i bardzo lubię na nie patrzeć. Niestety wraz ze zmianą pory roku kończy się podziwianie gwiaździstego nieba, bo i chmur więcej i temperatura nie zachęca. Trzeba poczekać do następnego lata, a póki co mam chustę bardzo gwiaździstą.








Niestety zdjęcia robiłam w pochmurny dzień i nie widać takiego efektu jak na żywo. 
Wzór Sofia Shawl by Lyubov Shalnaya
Włóczka to Baby Merino Dropsa, niecałe 4 motki na drutach 3,5.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:))
                                  Agnieszka


17 komentarzy:

  1. Śliczna chusta, kolor i super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Bardzo misterna. Prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna! cudowny kolor :)
    podziwiam za koraliki - ja mam więcej cierpliwości do nupków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i nupki i koraliki jednakowo. Przeważnie jak w jednym projekcie dam nupki to w następnym wolę koraliki, żeby nie było nudno. W tej chuście koraliki dały mi w kość, bo włóczka ciut grubsza i ciężko szło przewlekanie koralików. Powoli, ale się udało. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękna, cudowna chusta :) Granatowy, to piękny kolor, ale aparaty go nie lubią, co zdjęcie, to inny odcień wychodzi ;)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, że z tym granatowym kolorem nie jest łatwo ale jeszcze gorszy jest czerwony. A najgorsze jest połączenie problematycznego koloru, pochmurnego dnia i braku umiejętności fotografa-amatora, co zaistniało na powyższych zdjęciach;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Jest po prostu piękna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Doniu:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie:) Jak tu się oprzeć jak tu takie cuda pokazujesz:) No muszę coś wrzucić na druty:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna chusta :-) Doskonały kolor i przepiękny wzór. Jest doskonała !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. P R Z E P I Ę K N A!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca i delikatna. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...