wtorek, 11 października 2016

100. Sweter Wink

   Dzisiaj nie mam do pokazania tak kolorowego udziergu jak w poprzednim poście. Owszem, kolory są ale raczej spokojne, stonowane. Sweter, albo raczej swetrzysko Wink jest gruby, ciepły, taki mięsisty ale jednocześnie mięciutki. To element garderoby idealny na jesienne chłody. 





Wzór Wink Hanny Maciejewskiej
Włóczka Big Delight Drops kolor 08, druty nr 4 i 3,5.

  A teraz z innej beczki;) Pewnie nie zauważyłyście, że dzisiaj zrobiłam setny wpis na tym blogu. Nie jest to nic nadzwyczajnego, ale może być dobrym pretekstem do zorganizowania małej rozdawajki. Ten setny wpis jest też pretekstem do podziękowania Obserwatorkom mojego bloga, że zaglądają tu do mnie, że mają ochotę oglądać moje prace i zostawiać komentarze, które powodują, że człowiek dostaje skrzydeł. Zresztą pewnie wiecie co mam na myśli. 
Moja rozdawajka jest przeznaczona tylko dla moich aktualnych Obserwatorek. Cieszę się, że ze mną jesteście i mam nadzieją, że zechcecie wziąć udział w mojej zabawie. Do przygarnięcia są 4 motki dropsowej Alpaki Silk Brushed kolor 13 dżins. 
Warunki, bo jakieś muszą być;) to bycie jedną ze stu trzech Obserwatorek mojego bloga i wyrażenie w komentarzu chęci wzięcia udziału w zabawie. Losowanie za dwa tygodnie,  to będzie wtorek 25.10.2016r.
Zapraszam:)
        Agnieszka

23 komentarze:

  1. Piękna wersja, jedna z ładniejszych według mnie. Wszystkiego najlepszego z okazji setki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę! Ja chcę! Ten dżins by mi pasował na pewien projekt:) Swetrzysko jest boskie tylko się w niego wtulać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny sweterek!!!!Ja też mam ochotę na te cudne moteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję setnego wpisu i pięknego sweterka :) Możesz zdradzić jakie było zużycie włóczki?
    I tylko mi żal, że obraziłam się na bloggera i śledzę blogi przez inną aplikację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość potrzebnej włóczki jest opisana na stronie projektu. Wszystko zależy od rozmiaru swetra. Mnie wyszło niecałe 9 motków. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Bardzo fajny ten sweter. Pomyślałabym, że paski nie będą tu pasować, a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, nie wiem czy jestem czy nie jestem, jednak ustawiam się w kolejce ... Pozdrawiam i gratuluje blogowania - często podczytuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweter, zdecydowanie moje kolorki :-) Gratuluję pierwszej setki i życzę kolejnych równie owocnych :-) Z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce - nitka akurat na piórkowy przytulaśny zwyklak :-)

    Pozdrawiam
    mary nama

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter fantastyczny bardzo mi się podoba ale nie wiem i zużyłaś motków?
    Pozdrawiam serdecznie mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło niecałe 9 motków, ale dokładne dane są na stronie projektu i tam można sprawdzić do jakiego rozmiaru ile potrzeba włóczki. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. A mnie właśnie kolory mignęły i już nie mogłam nie zajrzeć co to takiego :)))
    Sweter nie dość, że ciepły to jeszcze kolorami będzie cieszył w nadchodzących ponurych dniach :D

    Gratulując okrągłej ilości wpisów nieśmiało uśmiecham się w kierunku motków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję setnego posta i czekam na więcej :)
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. A sweter wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny seter :-) Mam słabość do tych kolorów, a do tego ten piękny wzór - sweter doskonały!
    I ja ustawiam się w kolejce po te cudne moteczki :-)
    Gratuluję setnego wpisu na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam pojęcia czy jestem tą obserwatorką ,choć zagladam tu co jakiś czas :) wpis zostawię bo sweterek dzisiaj, kiedy za oknem leje ucieszył swoimi kolorami i wywołał uśmiech na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek śliczny i dopracowany po mistrzowsku :)))
    Gratuluję setnego posta :D Kolor moteczków taki mój, to wpisuję się w kolejkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję setnego wpisu.Sweterek prezentuje się świetnie. Miłoby było załapać się na rozdawajkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięrkna i bardzo optymistyczna ta Twoja werska Winka. Bardzo przypadła mi do gustu. Co do cukiereczków to....ach marzenie, próbuje zaczarowac je wzrokiem żeby trafiły własnie do mnie. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwatorką niestety nie jestem ale częstym gościem to tak😀 fajna wersja Twojego sweterka, muszę i ja wydziergać swojego winka bo wzór czeka już ponad dwa lata. Pozdrawiam i gratuluję setki😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwatorką niestety nie jestem ale częstym gościem to tak😀 fajna wersja Twojego sweterka, muszę i ja wydziergać swojego winka bo wzór czeka już ponad dwa lata. Pozdrawiam i gratuluję setki😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny sweterek, bardzo mi się podoba i wzór i kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję "setki":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter cudo. Czy jeszcze mogę ustawić się w kolejce?
    antoninadz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...