wtorek, 25 października 2016

101. Różności.

   Kusi mnie, żeby zacząć od narzekania na pogodę, ale sobie odpuszczę. Chyba wszyscy już się tyle na narzekaliśmy, że raczej przejdę dalej i pokażę, co zrobiłam w ostatnim czasie. 
Chodziła za mną już od dawna chusta Revontuli i w końcu ją wydziergałam, a wygląda tak:



Wzór Revontuli -huivi/Northern Lights
Włóczka Delight Drops kolor 10, ok. 3 motki, druty nr 3,5. 

Powstała jeszcze jedna chusta, tym razem Entrelac.



Włóczka Delight Drops kolor 15, ok.3 motki, druty nr 3,5.

I jeszcze zrobiłam taki oto komin w zygzaki:



Włóczka to Delight Drops w odcieniach szarości przechodzącej w czerń i jakaś bliżej nieznana akrylowa szarość, druty nr 4.

A teraz czas na wyniki mojej rozdawajki. 
Była miska, były karteczki, było zamieszanie;)
I była nietajemnicza ręka, która wyciągnęła karteczkę z imieniem:
I już wszystko jasne;) Dziękuję Wam bardzo za udział w zabawie:) a Basię poproszę o adres na maila.
A na koniec pokażę Wam jak wygląda jesień w moim ogrodzie.









Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)
                                                  Agnieszka.



18 komentarzy:

  1. Piękne chusty: ich kolory i wzory. Jesień też urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza chusta wygląda jak piękny ogon pawia. Jesienny ogród pełen ciepłych barw cieszy oko. To takie zadośćuczynienie za chłód i deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza chusta ciekawie się prezentuje - ma fajny kształt i kolory.
    Gratuluję Basi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te chusty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie grube, przytulne projekty! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie grube, przytulne projekty! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne dziergotki i takie energetyczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Basiu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy wydziergałaś. Delight 10 wspaniale wygląda w Zorzy.
    Ogród jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej zainteresowała Revontuli :) robię z tej samej włóczki już drugiego entrelaka:) myślałam, że tylko mi się wydaje, że się czepiam ;) ale widzę, że w Twojej chuście ujawnił się ten sam "defekt" tej włóczki;) w korku ma soczyste, kuszące, piękne kolory:) w gotowym produkcie włóczka traci na uroku;) robi się poważnie, żeby nie napisać ponuro;)
    Chusta i oczywiście jestem zauroczona:) i kominem też:)))
    Basi gratuluję:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))
    Piękne muchomorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne prace i cudne zdjęcia. Basi serdecznie gratuluję:-) Pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to się stało, że przegapiłam zabawę u Ciebie... nie mam nic na swoje usprawiedliwienie... Ale z całego serca gratuluję Basi :-)
    Chusty cudne :-) Ale moje serce skradł komin - jest doskonały!
    Fantastyczne jesienne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne chusty, moje marzenie, ale niestety z drutami jakoś się nie mogę zaprzyjaźnić.
    śliczne zdjęcia jesienne

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne Twoje dzieła. Fantastyczny Wink. Przyznam,ze tak pięknej wersji tego projektu jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusty powalające- jesień cudna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne chusta. Szczególnie ta pierwsza urzekła mnie swoją delikatnością i kolorami.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...