poniedziałek, 8 maja 2017

113. Coś na stół.

   A tym czymś może być taki skromny bieżnik, którego główną ozdobą są jego kolory. Ładnie kontrastuje z ciemnym drewnem stołu i daje efekt eleganckiej prostoty. 

Wykonałam go z resztek Bella Batik Desing Alize kolor 2132, na drutach nr 3,5.
To była wersja skromna, a teraz będzie na bogato. Większa forma, czyli obrus.






Motyw znalazłam TU
Obrus jest zrobiony z kordonka Maja 5 Ariadny, wyszło ok. 14 motków, szydełko 1,5. Wymiary: 116 x 165cm.
Chyba znalazłam odpowiedni dla mnie kordonek, nie za cienki i nie za gruby, taki przy którym jestem w stanie dotrwać do końca projektu. Moje próby z cieńszą nitką kończyły się tym, że mam teraz kilka ufoków, które nie rokują zakończeniem:( Natomiast z grubszej nitki efekt końcowy był niezadowalający. Z Mają 5 idzie mi dobrze na tyle, że już na szydełku kolejny obrus.
A teraz troszkę wiosny:)






Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:))
       Agnieszka
 

20 komentarzy:

  1. Bieżnik wyszedł Ci nadzwyczaj ładnie, ale obrus? Mowę mi odjęło!
    Cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrus:) Jeszcze nie robiłam z tego kordonka:) Bieżnik kolorowy też fajny a jakim ściegiem robiłaś? Wiosna chyba o nas zapomniała bo u nas teraz mają być przymrozki w tym tygodniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w lokalnej pasmanterii kordonki Ariadny są najbardziej dostępne i w szerokiej gamie grubościowej i kolorystycznej, musiałam tylko trafić na swój typ. Ostatecznie i tak zamawiałam przez internet, bo wykupiłam wszystkie motki a na dostawę nie mogłam się doczekać. I dobrze, bo wyszło taniej:) Bieżnik robiłam francuzem. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Świetna robota. Mnie urzekł ten koronkowy. Kwiaty cudne 🌷🌼🌺🌸🌻🍀🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrus jest rewelacyjny! Krochmalony?
    Wiosny jak najwiecej☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrus krochmaliłam, dodając gotowy kupny krochmal do pralki. Suszyłam rozłożony i przypięty szpilkami. Nie jest mocno usztywniony, ale ładnie trzyma formę. Przy następnym praniu nie będzie już przyszpilania. Żelazko musi wystarczyć:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ależ się namachałaś szydełkiem, cudne te obrusy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię machać szydełkiem, to czysta przyjemność szczególnie, kiedy efekt jest zadowalający:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Obrus jest zachwycający, rozetki pięknie połączone, no i ta wielkość, gratuluję! Bieżniczek z pomysłem, delikatnie kolorowy i wiosenny, tylko wiosny brak.
    Pozdrawiam. Jeśli można skorzystam ze wzorku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Wzorek prosty i wdzięczny w robocie, a daje ciekawy efekt. Jak najbardziej polecam. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Obrus piękny. Zazdroszczę. Szydełka dawno w rekach nie miałam. Mam w planach zrobienie obrusu na swój stół. Ten wzór jest piękny. Twoje wykonanie zachwycajace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek mogę polecić na obrus, bo jest prosty i fajnie się go robi. Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Podziwiam za ogrom pracy nad tym cudnym obrusem

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne udziergi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle Agnieszko piękne prace wyszły z pod Twoich rąk.
    Ja teraz troszkę porzucułam robotki na rzecz ogrodka. Bratki też bardzo lubię:)
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny obrus. Aż mnie w dołku ścisnęło na jego widok. Chciałabym taki mieć na swoim stole.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...