poniedziałek, 24 kwietnia 2017

112. Szary kardigan.

   Taki sweter to zawsze się przyda i był już czas najwyższy, żebym miała taki ciuszek w swojej szafie. Klasyczna szarość plus jeden z moich ulubionych motywów oszukanych warkoczyków i przepis na udany kardigan gotowy:) Wykonany jest z mieszanki bawełny z akrylem i myślę, że doskonale sprawdzi się w chłodne letnie poranki. 






Wzór własny.
Włóczka Cotton Gold Alize, kolor 21. Wyszło ok. 4 motków, druty nr 3,5.
A teraz to pozostaje mi czekać na te letnie poranki, bo póki co, to poranki mam zimowe;(
Pozdrawiam serdecznie:)
                      Agnieszka

24 komentarze:

  1. Fajny sweterek. Cudnie umiesz dobierać oczka na pliskę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dobieranie oczek to lata prób i błędów, ale już teraz to mały pikuś;)

      Usuń
  2. Nie widziałam tego wzoru :( a szkoda, bo jest bardzo ładny:)... A może to tylko skleroza?;)
    Sweterek śliczny, wykończenie brzegu tą plisą i i-cordem całkiem mnie urzekło! Poza tym tak dopracowane dzieło mogło wyjść tylko spod Twoich rąk:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Wzorek z tych co to same się robią, a robótki nie wiadomo kiedy przybywa. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Przepiękny, aż chce mi się chwycić za moje moteczki Cotton Gold. Natchnęłaś mnie pozytywnie. Tylko czy mi wyjdzie takie cudo jak u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że natchnęłam:) Dziergaj, na pewno wyjdzie coś pięknego. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękny sweter. Perfekcyjnie wykonany. Rekawy wszywane czy wrabiane? Jeśli to nie kłopot to proszę zdradzić , jak Pani nabiera oczka na plisę boczna , bo mam z tym kłopot. Albo faluje , albo ściaga. Jeszcze prośba o ten wzorek niby warkocze.
    dana709@op.pl
    Pozdrawiam
    Danuta N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawy są wszywane. Na plisę boczną nabieram na 4 rzędy 3 oczka drutami mniejszymi niż była robiona całość swetra. A ten wzorek można znaleźć tu: http://www.abc-robotek-na-drutach.com.pl/str/sploty_wszystkie.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie
      Danuta N

      Usuń
  5. Wspaniały sweter!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak to - z głowy??? Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter prosty, to tylko wzorek robi całość:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ładne cudo wyszło ale poranki jeszcze mają być zimowe:( Moje płaszczyki też jeszcze wiszą w szafie. Ładny jest ten niby warkocz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często zmiana pogody przychodzi nagle, więc ja już jestem przygotowana na ocieplenie;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. przepiękny sweterek,
    aż nabrałam ochoty na dokończenie mojego kardigana odłożonego w kąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że mój sweterek ma działanie stymulujące;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Piękny sweterek zrobiony z dbałością o każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter.wyglada.wspaniale,zrobiony.b.dokladnie,pozdrawiam.i.gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i jak zwykle perfekcyjnie wykonany sweterek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sweterek. Idealny na tegoroczną majówkę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...