wtorek, 17 października 2017

120. Chusta CITY ON A LAKE.

   Zachwyciłam się mozaikami. Mój zachwyt był na tyle gwałtowny, że nie było czasu na zamówienie włóczki specjalnie na ten projekt. Przetrząsnęłam zapasy i niestety okazało się, że we włóczkach kolorystycznie to raczej mam ubogo ale za to szlachetnie. Mogłabym poszaleć z kolorami, ale musiałabym połączyć wełnę merino z akrylem, a do tego nie mogłam się zmusić. Chciałam tak całkowicie szlachetnie;) Coś za coś, czyli jest bardzo spokojnie, stonowanie, żeby nie powiedzieć że nudno, ale miło, ciepło, mięciutko i naturalnie.




Wzór: CITY ON A LAKE
Włóczka to Baby Merino Drops, ok. 4 motków na drutach 3,5.
Pozdrawiam:)
              Agnieszka

21 komentarzy:

  1. Wowww!!!Przepięknie wyszła ta chusta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, wyczuwam greckie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam skojarzenia z greckimi klimatami i myślę, że to całkiem miłe skojarzenia:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Piękna chusta:) Można w niej szaleć kolorami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, gdy pierwsza wersja chusty już powstała, mogę na spokojnie pomyśleć o bardziej kolorowej, wyrazistej wersji i pewnie z grubszej włóczki, takiej jak w oryginalnym projekcie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Kolejna świetna chusta, kojarzy mi się z wakacjami w Grecji ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą Grecją jest coś na rzeczy. Też mam takie skojarzenia:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękna:))! Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wolno mówić, że nudna! Jest piękna i szlachetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudna porównując z oryginałem, ale oczywiście zgadzam się, że jest też piękna i szlachetna:)) Mimo wszystko mam ochotę wydziergać jeszcze jedną wersję, bardziej szaloną kolorystycznie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękna! Kolory stonowane i bardzo mi się taka podoba:)
    Z Grecją to i mnie się kojarzy...
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!
    W pełni podzielam Twój zachwyt wzorem:)
    Jak dla mnie to kolorystyka Twojej chusty jest doskonała:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i w tej kolorystyce elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna.chusta,ma.taki.niezwykly.wzor,gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Przepiękna! Ja właśnie szukam inspiracji na jakąś ciepłą zimową chustę! Co prawda dopiero się uczę robić różne kształty i wzory na drutach, ale wychodzi mi to już chyba całkiem nieźle :) Ostatnio bardzo spodobały mi się włóczki w typie drops i właśnie szykuję się żeby złożyć zamówienie na jakieś nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i .....wow to mało powiedziane. Przejrzałam nie tylko ten wpis, ale i poprzednie. Twoje prace są nieziemsko piękne, a przede wszystkim perfekcyjnie wykończone, co widać już na pierwszy rzut oka. Ja sama trochę robię na drutach i uwielbiam dokładne wykończenia, a nie zawsze mi wychodzą tak, jak bym chciała. U Ciebie wszystko wygląda cudnie i profesjonalnie. Dzianiny nawet z drogich sklepów wysiadają przy Twoich pracach. Jestem pełna podziwu i uznania. Pozdrawiam serdecznie i czekam na następne cudeńka. Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz dodaje nieprawdopodobnie skrzydeł i sprawia niesamowitą przyjemność, tym bardziej, że dla mnie moje prace nigdy nie są dość dobre i zawsze wymagam od siebie większej dokładności. To mi strasznie utrudnia życie i nie pozwala cieszyć się tym co już zrobiłam, ale co poradzić - taki charakter. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa:) To wspaniała dawka pozytywnej energii:) Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...