poniedziałek, 4 grudnia 2017

121. Szydełkowy obrus.

   Dawno nic nie pokazywałam, choć mam skończone parę rzeczy i czekają na fotki. Ale jakaś tam czapka lub sweter mogą poczekać. Inaczej sprawa ma się z obrusem, który zdecydowanie nie może czekać i musi być pokazany zaraz po zdjęciu z blokowania. Chociaż to mój kolejny już obrus, to nadal chęć pochwalenia się taką pracą jest u mnie bardzo silna. I jeszcze to, że tylko blogowe koleżanki dziewiarki docenią ile włożyłam w to pracy. Ktoś nie związany z rękodziełem nie ma o tym pojęcia. A ja tym razem jestem jeszcze bardziej zadowolona z efektu, niż przy poprzednim obrusie. Z każdym kolejnym bardziej się staram dopracować pracę i widzę kolosalną różnicę w wykonaniu mojego pierwszego obrusa a tego dzisiejszego. Jednak to prawda, że trening czyni mistrza;) 






Wzór znalazłam TU
Kordonek Maja 5 Ariadny.
Obrus ma wymiary 115 cm x 145 cm i wyszło na niego ok. 16 motków kordonka.
A już czeka schemat na nowy obrus. Ponieważ będzie on też robótką dodatkową, więc troszkę czasu upłynie nim powstanie. 
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)
                 Agnieszka

18 komentarzy:

  1. I to jakiego mistrza! Piękny, duży obrus. Perfekcyjnie wykonany.
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikny! Jak dla mnie to dzieło sztuki!
    Ten wzór juz dawno sobie zapisałam i mam go w planach...
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrus:))! Każdy wyszydełkowany słupek wart podziwu. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. P R Z E P I Ę K N Y :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam żadnej wątpliwości, że jesteś mistrzynią dziewiarstwa:D
    A ludzie nie wiedzą ile czasu trzeba poświęcić, żeby taki efekt uzyskać. Poza tym gdy się człowieki nie znają, to myślą, że takie rzeczy, to tylko w sklepie można kupić;)
    Mnie Twoja perfekcja zawsze zachwycała:) a obrus jest piękny!
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja tylko żartowałam z tym mistrzem. Nie chciałabym wyjść na jakąś nadętą, która dopomina się o pochwały. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały!!! Dobrze, że się pochwaliłaś, takiego cudownego obrusa nie należy chować. Jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powinnam oglądać takich rzeczy - my się z szydełkiem nie lubimy a tu takie cudo :)
    Podziwiam ogrom pracy i to podwójnie przez to moje nielubienie szydełka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrus jest przepiękny. Jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrus i pewnie będzie leżał na stole w święta:) Praktyka czyni mistrza ale Tobie to już nie potrzebne bo szydełkujesz perfekcyjnie:) Niedługo pewnie zaczniesz robić firanki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...