wtorek, 9 stycznia 2018

122. Swetrowe zaległości.

   Nie po drodze mi ostatnio z blogiem, a to generuje powstawanie zaległości w pokazywaniu udziergów. Niby to nie jest jakieś bardzo dla mnie istotne, jednak fajnie byłoby mieć jakiś ślad po tym co się samemu wykonało. Taki rodzaj kroniki pomysłów i własnoręcznych tworków;) 
Dzisiaj hurtowo zaprezentuję powstałe jeszcze przed świętami swetry, które były przeznaczone na prezenty. 








W tym ostatnim swetrze wykorzystałam wzór z jednej z powyższych książek, które są niesamowitą zbieraniną wspaniałych plecionek i ażurów.
Na pokazanie czekają jeszcze następne rzeczy, bo ja umiem robić całkiem spore zaległości;)
Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam dużo szczęścia w Nowym Roku:)
                         Agnieszka.

16 komentarzy:

  1. Piękne swetry:) Lubię plecionki więc chciałabym wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się utrafić w gusta obdarowanych i chyba się udało:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Podziwiam ilość pracy. Wspaniałe sweterki.
    Piękny wzór na tym pierwszym.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace,jak zawsze :)
    Bardzo mi się podobaja:)
    Agnieszko z jakiej wloczki jest ten pierwszy sweterek?
    Książki też są na mojej liście...
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy sweterek jest z Cotton Gold Alize. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wspaniałe swetry, a szary jest po prostu cudowny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szarym swetrem nie obyło się bez dodatkowych atrakcji. Zabrakło mi włóczki na plisę i co gorsza, nie było już w sklepie takiego koloru. Miałam jakiś motek z innej partii w zapasach i oczywiście trochę różnił się odcieniem farbowania. Zrobiłam plisę i była różnica, więc zafarbowałam cały sweter w barwniku Simplicol i sweter uratowany:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Świetne sweterki. Ten pierwszy spodobał mi się szczególnie,jest w pięknym, pastelowym kolorze.
    Życzę wszystkiego najpiękniejszego w rozpoczynającym się roku 🍀🌹🌷🌺🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

      Usuń
  6. Aga podziwiam ,masz chyba torpedę w dłoniach .
    Śliczne sweterki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torpedy nie mam, a by się przydała;) Zaczęłam te swetry robić na kilka miesięcy przed świętami, a i tak w ostatnim tygodniu przed gwiazdką wpadłam w popłoch czy zdążę na czas. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Co jeden to piękniejszy! Wspaniałe! Zdradzi pani sekret, jak znajduje pani na to czas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe sweterki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i jak staranie wykonane, podziwiam całościowo :) I podzielam uwielbienie dla wzorów z tych książek ;) Pozdrawiam, dobrego roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sweterki, pięknie i perfekcyjnie wykonane, aż oczy się śmieją:)
    Wszystkie chyba właśnie w tym celu zakładamy blogi, żeby ślad po naszych pracach pozostał... a życie pisze własny scenariusz;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...