piątek, 9 listopada 2018

139. Chusta Tiina Lilleaed

   Mam dzisiaj zdjęcia chusty, która dopiero co powstała. Na świeżo zdjęta z blokowania, nie zdążyła jeszcze zalec gdzieś w ciemniej szafce czekając, aż sobie kiedyś o niej przypomnę. Wzór od dawna podobał mi się, chyba ze względu na dużą ilość nupków i ciekawy ażur w końcowej części chusty. Miałam też ochotę wypróbować nową dla mnie włóczkę. Czytając blogi dowiedziałam się jaka to miła i pięknie farbowana wełenka. Moja ciekawość rosła i w końcu zakupiłam dwa precelki do tej chusty i jeszcze jeden w innym kolorze na kolejny projekt. 









Wzór Tiina Lilleaed
Wełna Mirella z Włóczek Warmii, w smakowitym kolorze kremowej pianki. Robiłam na drutach nr 3 i zużyłam 2 niecałe motki. 
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)
             Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Podziwiam wykonanie, wzór piękny, całość perfekcyjna.Aż zaczynam zazdroscić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wzór bardzo fajny w robieniu, wiec zachęcam do zrobienia takiej chusty:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wełna pęknie się ułożyła:) Gratuluję tak misternie wykonanej chusty, na pewno nie raz będzie ozdobą do Twojej garderoby:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chust nigdy dosyć, więc ta przyda się na pewno, ale już myślę o następnej w zupełnie innej kolorystyce:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczna chusta😁Jednak cały czas ciekawią mnie spodnie, które szyjesz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie jestem od dwóch tygodni w trakcie szycia spodni. Czyli już ze dwa tygodnie lub więcej minęło jak skroiłam materiał. Trzy dni temu zeszyłam tyły i obrzuciłam overlockiem tyły i przody. Może w najbliższych dniach będzie trochę czasu na dokończenie tych spodni, bo to nie wymaga dużo czasu tylko żeby nic nie przeszkadzało. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Podziwiam, kawał dobrej roboty i serca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś wspaniałą chustę.
    Nie miałam okazji jeszcze testować tej włóczki. Ale wszystko przede mną :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka warta przetestowania, ale z moją ulubioną Malabrigo Sock nie wygrała. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Cudowna chusta! Piękne wykonanie i świetnie dobrana nitka.
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Pani prace. Zastanawiam się skąd Pani bierze materiały. Jestem początkująca, ostatnio zamówiłam sznurek bawełniany ze sklepu online, chciałabym jednak się bardziej zorientować. Może coś by Pani doradziła w kolejnym wpisie, jeśli chodzi o miejsce w którym można się zaopatrzyć w materiały (wełny, włóczki, druty).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...