czwartek, 16 marca 2017

109. Bluzeczka na lato

   Tak, trochę się pospieszyłam i wydziergałam bluzkę na lato z cienkiej bawełny i w pastelowych kolorach. Powstała już jakiś czas temu, gdy pogoda była jeszcze mało wiosenna, a ja już zaczęłam tęsknic za wiosną, kolorami i ciepłem. Mam już w planach kolejne letnie bluzki, tylko muszę poczekać, aż w sklepach pojawią się odpowiednie kolory bawełnianej włóczki. Bluzę, podobną w formie do dzisiejszej już kiedyś wykonałam (można zobaczyć ją TU), ale wtedy nie byłam zadowolona z użytej tam włóczki. Dzisiejsza jest z czystej bawełny, więc mam nadzieję, że się lepiej sprawdzi w noszeniu.



Włóczka to Bella Batik Desing Alize kolor 2132. Robiłam ją na drutach nr 3 i 2,5. Zużyłam 4 motki i odrobinę z piątego.
Pozdrawiam wiosennie:)
                           Agnieszka

18 komentarzy:

  1. Świetna bluzeczka na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię paski:) Chociaż za bawełną nie przepadam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i paski i bawełnę, szczególnie taką cieńszą i delikatną jak ta Bella od Alize. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wykonanie i bluzeczka super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka bardzo ładna. Nie miała Pani problemów podczas roboty.
    W ubiegłym roku robiłam z tej włóczki bluzkę i musiałam spruć ponieważ się skręcała - robiłam na okrągło, potem przód i tył oddzielnie i nic nie pomagało.Teraz bawełna leży i nie wiem co mam z niej zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam problemów z tą włóczką, ale słyszałam o takich problemach z niektórymi włóczkami od innych producentów. Podobno może pomóc przerobienie takiej włóczki od końca motka, ale nie koniecznie musi zadziałać. Może warto spróbować i uda się wykorzystać włóczkę. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Przepiękna bluzeczka i takie radosne, a jednocześnie delikatne kolorki, bardzo, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te delikatne i radosne kolorki mnie skusiły. Gdy w około jeszcze jest szaro i buro, to dzierganie kolorków poprawia mi nastrój:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Agnieszko piękną pastelową bluzeczkę zrobiłas, ja z tej bawełenki tylko w innych kolorach zrobiłam bluzeczkę dla córci- mówi,że to tęczowa bluzeczka:)
    Jak zwykle wykonanie perfekcyjne-podziwiam Cie ,za Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bawełna ma bardzo zachęcające kolory, no i jest taka delikatna więc myślę, że się sprawdzi w noszeniu. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Mi się wszystkie Twoje bluzeczki podobają i ta też .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i starannie wykończony dekolt. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, można spytać, jak się robi taką ładną linię dodawania oczek, jak na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, bluzka jest robiona od góry metodą na "C", czyli Contiguous. Ten sposób robienia pozwala na wyrobienie jednego lub więcej takich oczek na ramieniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...